wtorek, 7 maja 2013

[Budownictwo]Oryginalny kominek z onyxu.

Będąc nastolatką, zdecydowanie często oglądałam komedie romantyczne, po to aby obejrzeć scenę w której najważniejsi bohaterowie relaksują się przy kominku z kieliszkiem szampana w ręce. Śniłam o tym, aby wybudować kominek we własnym domu i móc tak samo spędzać czas ze swoim ukochanym. Życie niestety nie układa się tak, jakbym pragnęła. Mam śliczny domek na obrzeżach, ale niestety zakupiłam projekt domu bez przydzielonego miejsca na kominek. Oczywiście, po kilku latach zdecydowałam się ziścić swoje młodzieńcze fantazje, szczególnie że mój partner również o tym myślał. Dzisiaj dostaliśmy gotowy projekt i aktualnie zastanawiamy się nad wyborem kamieni do obudowy kominka. Po wpisaniu w wyszukiwarce fraz: obudowy kominkowe Warszawa, onyx Warszawa i trawertyn Warszawa zo baczyłam trochę fajnych propozycji na wykończenie kominka z onyxu albo trawertynu. Nie miałam pojęcia, że w Warszawie jest tak dużo firm, które sprzedają kamienie. Interesujące jest to, że nie są dokładnie tak drogie, jak myślałam, że będą. Myślę, że obudowa kominka z onyxu albo trawertynu będzie praktyczna i będzie nieźle wyglądała. A jakie jest Wasze zdanie? tags: dom, budownictwo, kominki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.