środa, 19 czerwca 2013

[Turystyka]Z miłości do farb olejnych i obrazów

Od najmłodszych lat intrygowała mnie plastyka i architektura wnętrz. Próbuję rysować wszystko co mnie otacza i naprawdę podziwiam artystów. Już w szkole podstawowej rodzice zadecydowali, aby zapisać mnie na zajęcia pozalekcyjne, na których zgłębię tajemnice rysunku. W mgnieniu oka oczarowało mnie malarstwo i chciałam poznać wszystkich, najbardziej znanych artystów na świecie. Jednocześnie w gimnazjum, jak i klasie licealnej miałam obowiązkowe zajęcia ze sztuki, dzięki czemu niedobór wiedzy został zaspokojony. To dzięki temu zechciałam obejrzeć Luwr i najpopularniejsze dzieła, które do tej pory oglądałam zaledwie w książkach. Moje marzenie szybko się spełniło. W ostatniej klasie liceum mogłam wspólnierazem ze znajomymi ze szkoły wyjechać do Francji! Co najśmieszniejsze siłą musieli mnie odciągać od dzieł malarskich, bowiem dla mnie zwiedzanie skończyło się w owym miejscu. Bardzo się cieszę, że mogłam zobaczyć chociaż Millet "Kobiety zbierające kłosy" oraz dzieło Vincenta Van Gogha. Po powrocie do kraju złożyłam sobie obietnicę, że kiedyś tam wrócę i na spokojnie wszystko przejrzę, bez grymaszących ludzi. Chyba do końca życia będę wierna swojej pasji. Może sama rysuję jedynie dla zabawy i relaksu, lecz podziwiać nikt mi nie zabroni. tags: malarstwo, sztuka, architektura, hobby, rysunek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.