piątek, 9 sierpnia 2013

[Motoryzacja]Sprzedaż i montaż szyb samochodowych

Karol: Cześć! Piękna pogoda dzisiaj, może pojedziemy nad jezioro w weekend? Weronika: Może weźmiemy znajomych? Skontaktować się z kimś? Z kim? Może zadzwonić do Jarka? Karol: Myślę, że można zadzwonić do Kuby, Kaśki, Anety, Jarka oczywiście. Jest szansa, że Krzysiek chętnie się wybierze i jego dziewczyna też. Ona ma siostrę Elę, która też lubi takie wyjazdy. Weronika: Potrzebujemy minimum dwóch samochodów, a Kaśka mówiła, że w aucie Kuby jest poważnie uszkodzona przednia szyba. Karol: Rzeczywiście! Coś słyszałem, że podczas jazdy kamień uderzył w przednią szybę i szuka aktualnie dobrego warsztatu. Weronika: Poszukam w moich notatkach numeru do mojej koleżanki, ona ma dużo kontaktów i z tego co pamiętam, zna kogoś z tej branży motoryzacyjnej. Karol: Ej, ja też znam! Kumpel mojego ojca zna gościa, który sprzedaje szyby samochodowe Wrocław ma wiele takich punktów sprzedaży. Weronika: Zastanawiam się czy wymiana szyby kraków jest droższa niż we Wrocławiu. Ale pewnie tak. Skontaktuję się lepiej z moimi znajomymi. Karol: Ok. A ja nawiążę kontakt z Kuba. Domyślam się, że dalej nic nie załatwił, to taki gość. Do obu miast ma tak samo daleko. Weronika: No dobrze, zmykam, do zobaczenia. Tags:szyba samochodowa, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.